Etapa a II-a

Obiectivul acestei etape a fost generarea unei versiuni funcționale a unei paradigme experimentale de învățare implicită în realitate virtuală și adăugarea măsurătorilor fiziologice. Pe scurt, am reușit (a) crearea unei paradigme experimentale funcționale capabile să inducă învățare implicită în realitate virtuală, (b) testarea acestei paradigme și confirmarea empirică, pentru prima dată în literatură, a faptului că învățarea implicită poate acționa asupra regularităților urmate de stimuli sociali, într-un mediu realist de realitate virtuală și (c) conceperea unei modalități de a realiza măsurători fiziologice compatibilă cu sarcina creată.

Unul dintre rezultatele etapei a fost realizarea unei sarcini experimentale în care participanții învață, în realitate virtuală, regularități (gramatici artificiale) care structurează combinații de mișcări realiste ale corpului uman (lovituri de box/arte marțiale). Figura de mai sus prezintă regularitățile, respectiv stimulii structurați după aceste regularități (loviturile propriu-zise). Clipul video de mai jos prezintă un exemplu de combinație care respectă gramatica B din figura de mai sus.

Calea Griviței 28, 10394, București
Toate drepturile rezervate 2020
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți